czwartek, 8 listopada 2012

Libster Blog

Mój blog został otagowany! Nice;D Thank you Asiorek:)


Pytania, które dostałam:
1.Twoje hobby?   watching serials hehe;D I'm addicted to them;D
2.Blog prowadzisz ponieważ... because I want to practise my English writing:) and encourage ppl to use English:)
3.Masz dzieci/męża? No kids, no husband.
4.Twój faworyt w kosmetykach to? The colossal volum express mascara
5.Ulubione danie? ROSOŁEK:)
6.Lody czy paluszki? Lody
7.Wolisz szpilki czy adidasy? adidasy
8.Spódniczka czy dżinsy? dżinsy!
9.
Co zmieniła byś w moim blogu? Tło na blogu.  biel powoduje we robi mi się zimno!
10.Twoja złota myśl? Never give up!
11.ulubiony kolor?  Black
 
I teraz czas na wyróżnienia,a oto one:
1.Łukasz








8. chciałabym/chciałbym pojechać do...
9. mieszkanie w mieście czy na wsi...
10. ulubiony seria to...
11. zawsze w swojej kieszeni mam...

 

Poniżej przedstawiam zasady wyróżnienia:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Enjoy:) 



U can visit Kamile:)

3 komentarze:

  1. Dzięki, postaram się jutro odpowiedzieć, bo dziś już brakuje mi sił twórczych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi;-)
    Miło mi Cię poznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dziękuję za zaproszenie.:)
    No niestety ja jestem prawie 24h na chodzie ponieważ muszę pogodzić ze sobą duuużo rzeczy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń