poniedziałek, 26 listopada 2012

xoxo

Uwielbiam Wasze blogi! 
Sama mam mało followersów ale nie przeszkadza mi to, a osobą, które mnie odwiedzają bardzo za to dziękuję:)

Strasznie podoba mi się to, że można czasami co nie co dzięki nim wygrać:) O ile ma się szczęście;p
Biorę udział w konkursach bo przecież po to są czyż nie? Wybieram jednak te blogi do których z chęcią bym wróciła i tak jest:)

Dużo jest blogów na temat kosmetyków i mody. Zakupoholikiem nie jestem i za nim coś kupię muszę to 3355123 razy przemyśleć! Dzięki Waszym recenzją jest łatwiej:) Niektóre są tak dobre, że aż ZA dobre i kuszą hehe;D 

Podobają mi się również blogi gdzie znajdziemy pomysły na ciekawe udekorowanie naszego domu. Tzw. DIY jest bardzo przydatne i inspirujące. Porobiłam parę fot swoich prac ale na razie mam problemy z ich umieszczeniem na blogu.
Dzięki jednej blogowiczce postanowiłam z narzeczonym podarować sobie na święta prezenty zrobione właśnie własnoręcznie! Już się nie mogę doczekać efektów! Trochę się boję prezentu od ukochanego ale i tak wiem, że będę się cieszyła jak dziecko!!!:D

Pozdrawiam Was gorąco!





I oczywiście przy okazji zaproszenie na konkurs hehe;D klik




xo

2 komentarze:

  1. NO właśnie, to dobry pomysł. Ja postanowiłam sama robić prezenty, a dla mnie? Musze o tym porozmawiać z mężem. Wiedz też kochana, że mimo z racji poniekąd zawodu w domu angielskiego nie używam, bo chyba dostałabym z nadmiaru wysypki i nudności, to do Ciebie bardzo chętnie zaglądam. Podziwiam, że Ci się w ogóle chce ;-)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na Mikołajkowe rozdanie u mnie;)

    OdpowiedzUsuń